|
لبخند بزن لحظه ها را دریاب
| ||
|
هر که در عشق زمین خورده و پس افتاده
بی تکاپو شده در کنج قفس افتاده
دوری از عشق و غم عشق کشیدن سخت است پس نگویید زلیخا به هوس افتاده!
دل من بی تو شبیه خلبانی ست که شب حین پرواز مسیرش به طبس افتاده
حال من مثل کلاغی ست که نزدیک بهار دیده که لانه اش هنگام هرس افتاده!
تو به دنبال فرار از منِ دل باخته ای من به دنبال تو طفلی به نفس افتاده! [ شنبه سی ام خرداد ۱۴۰۵ ] [ 8:53 ] [ گنگِ خواب دیده ]
|
||
| [قالب وبلاگ : تمزها] [Weblog Themes By : themzha.com] | ||